HiQ

Digitaalisuuteen panostavalle Levi Ski Resortille ennätysmäärä kävijöitä

Suomen johtava hiihtokeskus on onnistunut rakentamaan digitaalisen ekosysteemin käyttäjäystävällisen mobiilisovelluksensa ympärille.

Viime vuosina Levi Ski Resort on panostanut merkittävästi asiakaskokemuksen kehittämiseen. Siinä digitalisaatiolla on keskeinen rooli. Kaikki tieto lumitykeistä kassa- ja lipunmyyntijärjestelmiin yhdistyy visuaalisesti upeaan mobiilisovellukseen, joka on rakennettu hyödyntäen HiQ:n monipuolista ammattitaitoa ja Frends-integraatioalustaa.

“Yhdessä HiQ:n kanssa olemme rakentaneet ainutkertaisen ratkaisun, jolla voidaan kehittää asiakaskokemusta digitaalisesti. Integroitu tieto palvelee sekä asiakastyytyväisyyttä että organisaatiokehitystämme”, kertoo Marko Mustonen, Levi Ski Resortin kaupallinen johtaja.

Upea mobiilisovellus auttaa visualisoimaan Levin tunturit interaktiivisella 3D-kartallaan. Lisäksi kävijät saavat reaaliaikaisen tiedon esimerkiksi sijainnista, sääolosuhteista, rinteiden saatavuudesta, kuljetusaikatauluista, ravintoloista sekä lähialueen aktiviteeteista suoraan älypuhelimiinsa.

Sovellus on todellinen taidonnäyte siitä, kuinka reaaliaikaista dataa voidaan kerätä, prosessoida ja yhdistää eri lähteistä toimivaksi kokonaisuudeksi. Pelkästään rinnestatus yhdistelee tietoa sijainnista, aukioloajoista, pituudesta, korkeudesta, jyrkkyydestä ja lumen tasosta.

Jukka Rautio, HiQ:n toimitusjohtaja arvioi, että HiQ ja Levi Ski Resort ovat luoneet jotakin ainutkertaista globaalissa matkailumarkkinassa.

“Mobiilisovellus yhdistää teknologian, matkailun ja luonnon niin, että jokainen elementti tukee kauniisti toistaan. Näin rakennamme erottuvan palvelukulttuurin ja inspiroimme myös muita toimijoita pohjoismaissa ja maailmalla”, toteaa Rautio.

Monikanavainen kanta-asiakasohjelma 

Frendsin integraatioalustalla rakennettu kanta-asiakasohjelma rikastaa Levi Ski Resortin digitaalista ekosysteemiä. Asiakkaat saavat Levi Black -pisteitä jokaisesta verkkokaupassa, välinevuokraamoissa ja valituissa Levi Ski Resortin myymälöissä tehdystä ostoksesta. Levi Black -pisteillä asiakas voi lunastaa sovelluksessa näkyviä rahanarvoisia etuja.

Lisäksi sovellus mahdollistaa kohdennettujen alennusten ja tiedon saannin. Pikaviestintäominaisuudet yhdistettynä sovelluksen karttakeskeisyyteen mahdollistavat valtavan määrän tapoja ilahduttaa asiakkaita. Esimerkiksi rinteiden ja ravintoloiden ruuhkatiedoilla voidaan ohjata ihmisiä rauhallisemmille alueille.

Rautio arvioi, että Levi Ski Resort on onnistunut luomaan toimivan kanta-asiakasohjelman, joka vetoaa asiakkaisiin ja auttaa organisaatiota kehittämään palveluitaan.

“Asiakkaille tulee tarjota lisäarvoa siitä, että he rekisteröityvät sovellukseen ja antavat tietojaan. Levi Ski Resort on onnistunut tässä hienosti ja kasvumahdollisuudet ovat rajattomat. Olemme ylpeitä saadessamme olla kumppani todelliselle digitaaliselle edelläkävijälle, joka haastaa meitä jatkuvaan innovaatioon”, iloitsee Rautio.

Jukka Rautio

Country Manager FI, Head of Frends, Senior Vice President HiQ

Jukka Rautio
Toimitusjohtajajukka.rautio@hiq.fi+358 9 4355 860