HiQ

Service & Software Consultant

HiQn tukipalveluiden kehittyessä yhä kattavammaksi ja kysynnän kasvaessa haemme Support Services -tiimiimme vahvistusta.

2019

Sinustako Service & Software Consultant HiQlle?

Tukipalvelumme kysynnän kasvaessa ja kehittyessä yhä kattavammaksi haemme Support Services -tiimiimme vahvistusta. Roolissasi työskentelet Espoon toimipisteellämme osana noin kuuden hengen tiimiä tehden tiivistä yhteistyötä sovelluskehittäjien, palvelupäälliköiden ja myynnin kanssa.

Työtehtäviisi kuuluvat mm.

  • asiakkaidemme liiketoimintakriittisten järjestelmien erilaiset tuki- ja ylläpitotehtävät

    • häiriöselvitykset ja häiriöiden ennaltaehkäisy

    • ongelmanselvitykset

    • muutoksenhallinta, mukaan lukien asennukset, päivitykset sekä konfigurointi

  • asiakkaiden palvelupyyntöjen käsittely

HiQ:n palvelut kattavat asiakkaan ohjelmistoratkaisujen koko elinkaaren. Haluamme tehdä sovellusten ylläpidosta ja jatkokehityksestä mahdollisimman vaivatonta asiakkaillemme. Huolehdimme tällä hetkellä noin 100 asiakkaan digitaalisista ratkaisuista joustavilla palvelumalleilla. Tuemme ja ylläpidämme erilaisia ratkaisuja ja sovelluksia osana HiQ:n kokonaistarjoomaa mukaan lukien integraatioratkaisut, mobiilisovellukset, verkko- ja asiointipalvelut ja räätälöidyt sovellukset.

Tarjoamme

HiQ tarjoaa motivoituneelle henkilölle valmiit puitteet ja mahdollisuuden onnistua monipuolisissa työtehtävissä. Ympärillesi saat noin kuuden henkilön ydintiimin sekä työtäsi tukevan esimiehen. Työyhteisönä meitä leimaa matala hierarkia ja kevyt, joustava sekä rento organisaatiokulttuuri. Työnantajana olemme turvallinen ja vakaa. Tarjoamme myös kattavat työsuhde-edut (mm. erilaiset oppimisalustat, laaja työterveyshuolto ja sairaskuluvakuutus, lounasetu, virkistyssetelit, HiQn kulttuuri- ja liikuntakerho Hikuli, sairaan lapsen hoitopalvelu).

Mitä toivomme sinulta

  • hyvät, perustaidot IT-järjestelmistä

  • tietotekniikka-alan koulutus

  • hyvät kommunikointi- ja asiakaspalvelutaidot

  • motivaatiota oppia lisää ja kehittää omaa osaamistasi

  • kokemusta Atlassian tuoteperheen tuotteista: Jira, Confluence ja / tai Crowd

    • konfigurointi, kustomointi

Arvostamme osaamista tai halua oppia mm. seuraavilta osa-alueilta

  • Service Desk ja ITIL-osaaminen

  • kokemusta integraatioista ja niiden ylläpidosta

  • ratkaisuosaaminen: Microsoft SQL Server, IIS, Java, Powershell, JBOSS, Biztalk, SharePoint, FRENDS

  • alustaosaaminen: Azure, Microsoft Windows Server, Active Directory, Office 365, Amazon, Mac / Linux

Tehtävässä edellytämme vähintään parin vuoden kokemusta vastaavista tehtävistä sekä sujuvaa suomen kielen taitoa ja hyvää englannin kielen taitoa. 

Kiinnostuitko?

Hae pian, keskustelut käynnistetään välittömästi ja tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Lupaamme sinulle helpon ja jouhevan hakuprosessin ilman raskaita testejä. Aloitus on sovittavissa joustavasti.

Tehtävä on vakituinen, kokopäiväinen ja työ tehdään Espoon Otaniemessä HiQn tiloissa.

Kaipaatko lisätietoa?  Ole yhteydessä Elina Saloon, +358 45 677 4160, elina.salo@hiq.fi.

Me HiQ:lla yksinkertaistamme tulevaisuutta laadukkailla digitaalisilla ratkaisuilla. Kattavasta asiakaskunnastamme löytyy kansallisesti ja kansainvälisesti tunnettuja tekijöitä, joiden ansiosta pääsemme toteuttamaan mielenkiintoisia ja merkityksellisiä projekteja. Meillä arvot: tulokset, vastuu, yksinkertaisuus ja ilo ohjaavat kaikkea tekemistä. Matala hierarkia, joustava työkulttuuri ja itseohjautuvuuteen kannustaminen ovat meille tekijöitä, joiden ansiosta meitä hiqlaisia on Pohjoismaissa jo 1700 ja Suomessa noin 270. Pääkonttorimme sijaitsee Espoon Otaniemessä erinomaisten kulkuyhteyksien päässä ja pienempi sivutoimisto Helsingin keskustassa.

Tutustu lisää
Contact

Contact for more information