Tule sovellustukeemme Technical Support Specialistiksi. Työssä ratkotaan useiden eri asiakkaiden sovellustukipyyntöjä sekä ylläpidetään asiakkaiden sovellusympäristöjä.
Sovellustukipalvelumme kysynnän kasvaessa ja kehittyessä yhä kattavammaksi haemme sovellustukeemme uutta Technical Support Specialistia.
Työssä käsitellään ja ratkotaan useiden eri asiakkaiden sovellustukipyyntöjä sekä ylläpidetään asiakkaiden sovellusympäristöjä. Sovellustuessa varmistetaan, että asiakkaiden tukipyyntöihin vastataan sovitun palvelutason (SLA) mukaisesti.
Roolissasi työskentelet osana noin kymmenen hengen Support Services tiimiä tehden yhteistyötä sovelluskehittäjien, palvelupäälliköiden ja myynnin kanssa.
asiakkaidemme liiketoimintakriittisten sovellusten ja ratkaisujen erilaiset tuki- ja ylläpitotehtävät digitaalisten järjestelmien avulla
häiriöselvitykset ja häiriöiden ennaltaehkäisy
ongelmanselvitykset
muutoksenhallinta, mukaan lukien sovellusasennukset, -päivitykset sekä konfigurointi
integraatioihin (mm. frends) liittyvät tuki-, ylläpito- sekä asennustyöt
asiakkaiden sähköisten järjestelmien kautta tulevien palvelupyyntöjen käsittely
Tutustu työhön lisää blogistamme.
HiQ:n palvelut kattavat asiakkaan ohjelmistoratkaisujen koko elinkaaren. Haluamme tehdä sovellusten ylläpidosta ja jatkokehityksestä mahdollisimman vaivatonta asiakkaillemme. Huolehdimme tällä hetkellä noin 100 asiakkaan digitaalisista ratkaisuista joustavilla palvelumalleilla.
Tuemme ja ylläpidämme erilaisia ratkaisuja ja sovelluksia osana HiQ:n kokonaistarjoomaa mukaan lukien integraatioratkaisut, mobiilisovellukset, verkko- ja asiointipalvelut ja räätälöidyt sovellukset.
HiQ:n sovellustukipalveluista vastaa muun muassa Support Services -tiimimme, johon nyt etsimme lisävahvistusta. Lue sovellustukipalveluistamme lisää ja saat kattavamman kuvan, mitä rooli pitää sisällään. Lue lisää tästä.
HiQ tarjoaa motivoituneelle henkilölle valmiit puitteet ja mahdollisuuden onnistua monipuolisissa työtehtävissä. Ympärillesi saat vajaan kymmenen henkilön ydintiimin sekä työtäsi tukevan esimiehen. Työyhteisönä meitä leimaa matala hierarkia ja kevyt, joustava sekä rento organisaatiokulttuuri. Työnantajana olemme turvallinen ja vakaa.
Tarjoamme myös kattavat työsuhde-edut (mm. erilaiset oppimisalustat, laaja työterveyshuolto ja sairaskuluvakuutus, lounasetu, virkistyssetelit, HiQn kulttuuri- ja liikuntakerho Hikuli, sairaan lapsen hoitopalvelu).
kokemusta integraatioiden tuesta- ja ylläpidosta
hyvät, perustaidot IT-järjestelmistä
tietotekniikka-alan koulutus
hyvät kommunikointi- ja asiakaspalvelutaidot
motivaatiota oppia lisää ja kehittää omaa osaamistasi
ITIL ja Service Desk osaaminen
Microsoft SQL Server, IIS, Java, Powershell, JBOSS, M365
Azure, Microsoft Windows Server, Active Directory, Amazon, Mac / Linux
HiQ:n omaan Frends-integraatioalustaan voit tutustua lisää myös frendsin omilta sivuilta sekä blogimme avulla.
Tehtävässä edellytämme vähintään parin vuoden kokemusta vastaavista tehtävistä etenkin integraatioiden parista sekä sujuvaa suomen kielen ja hyvää englannin kielen taitoa.
Tehtävä on vakituinen, kokopäiväinen ja toimipisteesi on Espoon Otaniemessä HiQ:n tiloissa (etätyö on mahdollista, mutta ei päivittäin).
Työajat ovat arkisin klo 8-18 välillä.
Aloitus on sovittavissa joustavasti.
Tehtävään valitulle henkilölle tullaan tekemään turvallisuusselvitys.
Hae pian, keskustelut käynnistetään välittömästi ja tehtävä täytetään sopivan henkilön löydyttyä. Voit hakea joko suomeksi tai englanniksi.
Voit olla yhteydessä Elina Saloon, elina.salo@hiq.fi.
Inspiring colleagues & Open atmosphere
Flexible working hours
Child care
Amazing projects & Award winning work
Extensive Healthcare
Extensive health insurance
Culture & recreation advantages
Gym
Culture & sports club
Lunch benefit
Fully stacked café with coffee & fruits
Phone benefit
Massage
Parties
Training & Development
Online learning platforms
Study bonus
Office dogs