HiQ toimitti HMD:lle Office 365 käyttöönoton, sisäisen viestinnän työkalut ja kollaboraatioympäristön pohjautuen Elevate -palveluihin
HMD Global perustettiin loppuvuonna 2016 Nokia-matkapuhelinten uudeksi kodiksi. Yrityksen toiminnan, organisaation ja liiketoimintaverkoston tuli olla alusta lähtien globaaleja. HMD Global tarvitsi yrityksen tarpeisiin räätälöidyn infrastruktuurin ja työkaluja, jotka tukisivat sen globaalia liiketoimintaa ja mittavaa, sadoille uusille työntekijöille suunnattua perehdytysohjelmaa.
HMD Global tarvitsi nopeasti kasvavan organisaationsa tueksi skaalautuvan ja turvallisen pilviratkaisun, joka parantaisi jokaisen työntekijän päivittäistä työskentelyä. Toimivat yhteistyöhön tarkoitetut työkalut, selkeät tiedonkäsittelyprosessit ja tiedon jakaminen koko organisaation laajuisesti ovat tärkeitä etenkin uusien työntekijöiden perehdytyksessä ja HMD Globalin työkulttuurin välittämisessä.
HiQ toimitti HMD Globalille Office 365 -ympäristön ja Azure AD:hen perustuvan identiteetinhallinnan sekä toteutti sähköpostisiirron vanhasta järjestelmästä. HiQ:n joustavat palvelut vastasivat HMD Globalin tarpeita, ja ammattitaitoinen projektitiimi auttoi organisaatiota toiminnan alkuvaiheessa. HiQ korvasi vanhat ratkaisut moderneilla, kustannustehokkailla ja helppokäyttöisillä Office 365 -ratkaisuilla sekä tehosti prosesseja. HiQ toimitti HMD Globalille Elevate-intranetin ja Office 365:n yhteistyöpalvelut erittäin tiukalla aikataululla.
Toimitetun ratkaisun sisältö
yhteistyöympäristö ja Elevate-intranet viestintään
yhtenäiset työtavat ja tiedonkäsittely
yhtenäiset asiankirjanhallintaratkaisut eri liiketoiminnoille
tuottavuutta parantava Office 365 -koulutus ja -käyttöönotto kaikille työntekijöille
liiketoiminnan kannalta kriittiset ratkaisut uusien tuotteiden lanseeraukseen.