HiQ

Digitaaliset asiointipalvelut

Luomme älykkäitä palveluita ja upean näköisiä ratkaisuja, jotka mahdollistavat uudenlaisia liiketoimintamalleja ja lisäävät myyntiä.

Yksi tiennäyttäjistä

HiQ on johtava vaativien ja älykkäiden verkkopalveluiden toimittaja. Luomme tyylikkäitä ja käteviä ratkaisuja, jotka:

  • Avaavat uusia palveluliiketoiminnan mahdollisuuksia

  • Tarjoavat henkilökohtaisempaa palvelua ja käyttökokemusta digitaalisissa kanavissa

  • Luovat proaktiivisia ja älykkäitä myyntimahdollisuuksia

  • Lisäävät tehokkuutta prosesseihin

Verkkopalvelut muodostavat tänä päivänä digitaalisten kokemusten alustan. Se mahdollistaa upean viestinnällisen verkkopalvelun, modernit verkkokaupat, mobiilisovellukset, ylivertaisen kokemuksen verkossa sekä uudet kokemukset mm. laajennetussa todellisuudessa (AR) sekä virtuaalitodellisuudessa (VR).

Uutta arvoa

Me HiQ:ssa sparraamme asiakasta projektin alussa liiketoimintakulmasta. Yhdistämme yhdessä parhaat ideat palvelun kehittämiseksi. Tunnistamme liiketoiminnan vaatimukset sekä muodostamme niistä mitattavat tavoitteet.

Rakennamme yhteisen näkemyksen järjestelmän tärkeimmistä toiminnoista ja priorisoimme työt.

Varmistamme, että tarvittaessa palvelun dataa voidaan hyödyntää rajapintojen ja mikropalveluiden avulla joustavasti sekä huomioimme EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR).

Experience design

HiQ:n kokenut design ja käyttäjäkokemus -tiimi varmistaa ratkaisun erinomaisen käyttökokemuksen sekä asiakkaiden että sisäisten käyttäjien osalta kaikkiin kanaviin – mobiililaitteet ja selaimet.

Design-vaiheessa innovoimme myös uusia tapoja palvella kumppaneita ja asiakkaita, tuoda koneälyä palveluun sekä hyödyntää dataa monipuolisesti.

Toteutus

Ratkaisu toteutetaan moderneilla ja tehokkailla web-työkaluilla hyödyntäen mikropalveluarkkitehtuuria – vastaamaan myös tulevaisuuden tarpeita. Toimituksessa suosimme pilvialustoja esim. Microsoft Azure ja Amazon Web Services. Ne tarjoavat erittäin joustavat ja luotettavat ympäristöt kustannustehokkaasti. Sisällöntuotantoon voimme tarvittaessa hyödyntää esim. ketterää pilvipohjaista Contentful-sisällönhallintajärjestelmää (CMS) tai toteuttaa sovellus EPiServer-sisällönhallintajärjestelmän päälle. Me emme rakenna teknologiavalinnoillamme ja ratkaisuillamme toimittajalukkoa, vaan toteutamme palvelut alan parhaimpien käytäntöjen mukaisesti. Olemme asiakkaillemme myös luotettava ylläpito- ja tukikumppani.

Hyödynämme ratkaisuissamme myös markkinoiden monipuolisinta integraatioalustaa FRENDSiä.

Jatkuva palvelu

Projektivaiheen jälkeen meille on tärkeintä yhdessä varmistaa, että uudistettu palvelu saavuttaa sen liiketoiminnan tavoitteet. Ylläpidämme ja tuemme ratkaisua SaaS-pilvipalveluna siten että asiakas voi keskittyä liiketoimintaansa 100%. Tarjoamme ketterän DEVOPS-tiimin tukemaan ja jatkokehittämään ratkaisua tai tarvittaessa tukipalvelun toimistoajoista aina 24/7 tukeen asti.

Me saamme asioita aikaiseksi ja toimitamme liiketoiminnalle mitattavia tuloksia.

Aiheeseen liittyvää
Asiointipalveluratkaisujamme
HiQ päivitti neuvontapalvelun nykyaikaan
HiQ uudisti käytössä olleen teknologian ja auttoi varmistamaan, että palvelu pysyy tietoturvallisena ja helposti käytettävänä myös tulevaisuudessa
OmaSATO – Kotisi taskussa
OmaSATO verkkopalvelun avulla SATO-kotien asukkaat voivat hoitaa kaikki kotiin liittyvät käytännön asiat helposti, missä vain ja milloin vain.
Tutki Hankintoja
Tutkihankintoja.fi on palvelu, jonka avulla kansalaiset, yritykset ja sidosryhmät kuten media voivat tutustua Suomen valtion menoihin.
Digitaalinen ajokortti
Täysin uusi lähestymistapa digitaaliseen henkilökorttiin käyttäen uniikkeja turvallisuustekniikoita.
HiQ päivitti neuvontapalvelun nykyaikaan
HiQ uudisti käytössä olleen teknologian ja auttoi varmistamaan, että palvelu pysyy tietoturvallisena ja helposti käytettävänä myös tulevaisuudessa
HiQ uudistaa Kevan digipalveluita
HiQ modernisoi Kevan digitaalisia palveluita ja toimitti tulevaisuutta tukevan integraatioalustan
Kanta-asiakkuus mobiilisti
HiQ:n toteuttama mobiilisovellus ohjaa St1:n asiakkaita asemille tankkaamaan, kahville ja enemmän
Levi Ski Resort Applikaatio
Uusi Levi Resort -sovellus on Levin laskettelukeskuksen vierailijan tärkein digitaalinen apuväline vuoden kaikkina sesonkeina.
Nemus Futurum - täysin uudenlainen älytila
Nemus Futurum on Metsä Groupin interaktiivinen ja kattava elämyskokonaisuus, joka esittelee kestävää metsänhoitoa ja suomalaisia metsiä.
OmaSATO – Kotisi taskussa
OmaSATO verkkopalvelun avulla SATO-kotien asukkaat voivat hoitaa kaikki kotiin liittyvät käytännön asiat helposti, missä vain ja milloin vain.
Pelien tukijärjestelmien luottokumppani
HiQ on Veikkauksen pelaamisen tukijärjestelmien jatkokehityksen, ylläpidon ja päivystyksen luottokumppani.
Turvallista mobiilimaksamista
HiQ auttaa G+D:tä kehittämään luottokorttien tokenisointipalvelua.
Kiinnostuitko?

Ota yhteyttä ja keskustellaan

Jonas Pomoell
Jatkuvat ja digitaaliset asiointipalvelutjonas.pomoell@hiq.fi+358 45 6700 620