HiQ

Monipuolinen digitaalinen kanta-asiakkuus asiakkaidesi puhelimeen

Tarvitsetko kanta-asiakkuusmallin, joka ei rassaa asiakkaasi lompakkoa jälleen ylimääräisellä kortilla? Modernisoi kanta-asiakkuutesi digitaalisella kanta-asiakkuudella

Digikantis - Digitaalinen kanta-asiakkuus mobiilisti

Kanta-asiakkuuskorttien määrä ärsyttää kuluttajia - miksi et siirtäisi olemassa olevaa tai hyppäisi suoraan digiaikaan ja tekisi omaa kanta-asiakkuuttasi mobiilisti? Paranna asiakastyytyväisyyttä ja -uskollisuutta sekä lisää vuorovaikutusta asiakkaasi kanssa - tämä kaikki kasvattaa myyntiäsi. Digitaalinen kanta-asiakkuus Digikantis on täydellisesti viestintääsi ja brändiäsi sekä asiakkaidesi lojaliteettiä nostava mobiilisovellus.

Korkealaatuinen mobiilisovellus digitaaliseen kanta-asiakkuuteen

HiQ:n digitaalinen kanta-asiakkuus - Digikantis - on Google Playsta ja AppStoresta ladattava sovellus korkealaatuisella käyttökokemuksella. Digikantis näyttää ja maistuu brändiltäsi, vaikka se onkin toteuttu uudelleen käytettävin komponentein kustannustehokkaasti. Brändin lisäksi valmiskomponenteista kasataan juuri sinulle sopiva digitaalinen kanta-asiakkuusratkaisu.

Digikantikseen saat myös tarpeisiisi räätälöidyn mobiilituen ja jatkokehityksen julkaisun jälkeen. Teknisten asioiden lisäksi, vastaamme ja hoidamme Google Play:hin tai Appstoreen tulevaan palautteeseen digitaalisesta kanta-asiakasohjelmastasi.

Kanta-asiakkuusmobiiliesimerkki
Kanta-asiakkuusmobiiliesimerkki
Kanta-asiakkuusmobiiliesimerkki
Kanta-asiakkuusmobiiliesimerkki

Aina ajankohtaiset ja jopa räätälöidyt tarjoukset

Kanta-asiakaskampanjat ja muu markkinointiviestintä onnistuu digitaalisen kanta-asiakassovelluksen kautta. Data saadaan olemassa olevasta järjestestelmästä tai uudesta pystytettävästä. Uusi voi olla yksinkertaisimmillaan nopea ja halpa sisällönhallintajärjestelmä, johon voidaan tuottaa myös muuta asiakasta kiinnostava sisältöä helposti. Digitaalisella kanta-asiakkuussovelluksella onnistuu myös push-viestintä.

Digitaalinen kanta-asiakaskortti mobiilissa ei jää kotiin

Luonnollisesti mukana on myös helposti skannattava kanta-asiaskaskortti joka ei unohdu kotiin. Digitaalinen kanta-asiakkuus toimii kuten mahdollinen nykyinenkin kortti - kivijalassa ja netissä.

Tee asiakasinsentiiveistä näkyviä Digikantiksessa

Bonussaldot tai muut vahvasti asiakasta insentivoivat elementit tehdään näkyväksi merkittävästi voimistaen niiden tuomaa vaikutusta. Myös esim. seuraavan etukupongin toimitus tai vastaava tieto saadaan helposti näkyviin digitaalisen kanta-asiakassovellukseen.

Käyttäjä voi ostaa kahvit vuodeksi suoraan sovelluksessa tehden St1 kahvisopimuksesta joustavimman Norjassa
Käyttäjä voi ostaa kahvit vuodeksi suoraan sovelluksessa tehden St1 kahvisopimuksesta joustavimman Norjassa
Käyttäjä voi ostaa kahvit vuodeksi suoraan sovelluksessa tehden St1 kahvisopimuksesta joustavimman Norjassa
Käyttäjä voi ostaa kahvit vuodeksi suoraan sovelluksessa tehden St1 kahvisopimuksesta joustavimman Norjassa

Kahdensuuntainen asiakaspalvelu mobiilisti

Asiakasta monesti kiinnostaa tieto siitä, mistä voin ostaa ja mihin asti liike on auki. Mobiilikanta-asiakkuus appilla saat ne asiakkaasi nähtäville helposti, ajantasaisesti ja asiakkaan sijaintikohtaisesti. Myös muut asiakaspalvelukanavat voidaan nostaa esiin, kuten puhelinnumerot, sähköpostit, chat tai muut innovatiivisemmatkin palvelukanavat.

Tunnista asiakkaasi

Olemassa olevan kanta-asiakkaan kirjautuminen ja uuden kanta-asiakkaan rekisteröityminen tapahtuu suoraan digitaalisessa kanta-asiakuusmobiilisovelluksessa. Yhteystietojen ylläpito onnistuu suoraan Digikantis-sovelluksessa, ja se on mahdollista myös insentivoida. Ei haittaa vaikka ratkaisua ei vielä olisikaan, konseptiimme kuuluu yksinkertainen, tehokas ja halpa ratkaisu pilvipalvelusta, joka voidaan laajentaa mys muualle, kuten verkkokauppaan. Myös nykyinen asiakasrekisteri luonnollisesti hyödynnetään.

Digitaalisen kanta-asiakkuuden palaset yhteen tehokkaasti

Olemassa olevien järjestelmien tehokkaaseen yhdistämiseen käytämme kotimaista Frends-integraatioalustaa tai räätälöityjä yhteyksiä. Frends-alustalla varmistat muun muassa tiedon yleiskäyttöisyyden apien kautta tai vaikkapa GDPR-säädöstenmukaisuuden tiedon jakelun osalta. Digitaalisen kanta-asiakkuuden lähdejärjestelminä voivat toimia olemassa oleva kanta-asiakkuusjärjestelmä, CRM tai kassajärjestelmä. Tarvittaessa tukeudumme olemassa olevan integraatioalustan rajapintoihin tai suoriin räätälöityihin yhteyksiin.

Me HiQ:lla olemme tehneet S-Mobiilin, Lähitaksin Taksini -mobiilisovelluksen, Levin kokonaisvaltaisen älyvuoriapplikaation, missä on digitaalinen kanta-asiakkuus sisäänleivottuna sekä St1 Norjan Snarveien -kanta-asiakassovelluksen.

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä alla olevalla lomakkeella.

Kiinnostuitko?

Ota yhteyttä ja keskustellaan

Jonas Pomoell
Mobiilipalvelutjonas.pomoell@hiq.fi+358 45 6700 620