Hyvä palvelukokemus edellyttää tarkoituksenmukaisuutta, toimivuutta ja helppokäyttöisyyttä. Kokemuksen kruunaa ripaus digitaalista taikaa.
Käyttäjien tunteisiin ja tarpeisiin vetoavien innovatiivisten palveluiden luominen on yhteispeliä. Onnistuneen palvelukokemuksen suunnitteluprosessiin osallistuvat HiQ:n tiimin lisäksi asiakkaamme liiketoiminnan kehittäjät sekä loppukäyttäjät.
Hyvä palvelukokemus edellyttää tarkoituksenmukaisuutta, toimivuutta ja helppokäyttöisyyttä. Palvelukokemuksen kruunaa ripaus digitaalista taikaa. Lisäksi palvelukohtaamisen tulee olla linjassa palveluntarjoajaan kohdistuvien odotusten ja muiden asiointikanavien kokemuksen kanssa. Edellä mainitut vaatimukset koskevat kaikkia asianointikanavia ja kaikkia sidosryhmiä ja edellyttävätä huolellista ja kokonaisvaltaista suunnittelua.
Meillä on työkalut, toimintamallit ja asiantuntemusta palveluiden suunnittelutarpeisiin, myös digitaaliseen asiointikanavan ulkopuolella. Tarjoamme palkittua Innovaatio- ja Design-osaamista liiketoiminnan kysymysten ratkaisemiseksi esimerkiksi seuraaviin tarpeisiin:
Palveluiden suunnittelu
Visuaalisen ilmeen ja käyttöliittymän suunnittelu
Palvelun sidosryhmien, toimintojen ja käyttäjäpolkujen suunnittelu
Arkkitehtuurin suunnittelu