HiQ

Ylläpidä & Paranna

Me pidämme huolta digitaalisesta investoinnistasi vastaamalla sen toimivuudesta ja jatkokehityksestä. Tarjoamme kattavat ylläpitopalvelut paketoituina tai räätälöityinä.

Jatkuvuutta

Toimiva ja eteenpäin kehittyvä ratkaisu mahdollistaa liiketoiminnan sujuvuuden ja helpottaa käyttäjien arkea. Varmat tukiprosessit ja ketterä reagointi jatkokehitystarpeisiin takaavat parhaan lopputuloksen. Yli sadan ylläpito- ja jatkokehitysasiakkaan kokemuksella olemme luoneet vakaan toimintamallin, johon asiakkaamme voivat luottaa.

100+

Ylläpitoasiakasta

24/7

SLA

100+

Ylläpidon ja kehityksen osaajaa

60 000+

Ratkaistua palvelupyyntöä vuodessa

Varmuutta ja mielenrauhaa tuotannossa

Tuotanto on ratkaisun elinkaaren tärkein vaihe. Toimiva tuotannon tuki- ja ylläpito varmistaa liiketoiminnan jatkuvuuden. Huolehdimme palveluistasi yli 100 asiakkaan kokemuksella, joustavilla palvelumalleilla yhden luukun kautta. Tukipalvelun avulla varmistat resurssien saatavuuden myös projektin henkilöiden siirryttyä uusiin tehtäviin.

Tukipakettimme

Tukipaketimme yhdistävät tuotannon varmuuden ja palvelujen jatkuvan kehittymisen. Olemme räätälöineet tukipakettien sisällön

  • Mobiilituki - Mobiili ei ole vain yksi kanava. Mobiilituella varmistat mobiilisovellusten jatkuvan toimivuuden eri alustoilla ja laitteilla. Huolehdimme puolestasi myös sovellusten arvosteluiden-, markkinan- ja alustapäivitysten seurannasta.

  • Verkkopalvelutuki - Verkkopalveluiden ylläpidossa tärkeintä on palveluiden käyttövarmuus ja käyttökokemuksen eheys. Verkkopalvelutukemme mahdollistaa tuki- ja jatkokehitystöiden lisäksi myös palvelun käytön analytiikan suosituksineen, designin hallinnan ja muutosten testauksen.

  • Integraatiotuki - Toimiva integraatiokokonaisuus mahdollistaa keskitetyn valvonnan ja hallinnan. Integraatiotukemme valvoo tietovirtojen ja prosessien toimivuutta kaikkina aikoina.

  • Microsoft 365 -tuki - Microsoft 365 -palveluiden sujuva käyttö vaatii jatkuvaa huomiota ja kehittämistä. M365-tukemme keskittyy siihen, että palvelun käyttäjillä on aina käytössään modernit sisäisen viestinnän ja tietotyön välineet ja ymmärrys niiden tuomista hyödyistä.

  • FRENDS-ratkaisutuki - Tarjoamme markkinoiden parhaan osaamiseen FRENDS-ratkaisutukeen, koulutukseen ja jatkokehitykseen. Käsittelimme yli 30 000 FRENDS-palvelupyyntöä vuonna 2019.

Tukipalveluiden hinnoittelu

Jätä yhteystietosi alla niin kerromme lisää tukipaketeistamme!

Ylläpidä & Paranna

Ota yhteyttä ja kysy lisää

Timo Vesa
Jatkuvat palveluttimo.vesa@hiq.fi+358 40 556 9780