Ratkaisun elinkaari ei pääty ensimmäiseen projektiin. Huolehdimme palveluistasi yli 100 asiakkaan kokemuksella.
Tuotanto on ratkaisun elinkaaren tärkein vaihe. Toimiva tuotannon tuki- ja ylläpito varmistaa liiketoiminnan jatkuvuuden. Huolehdimme palveluistasi yli 100 asiakkaan kokemuksella, joustavilla palvelumalleilla yhden luukun kautta. Tukipalvelun avulla varmistat resurssien saatavuuden myös projektin henkilöiden siirryttyä uusiin tehtäviin.
Tuotannon SLA palvelutason ja -ajan asiakkaan tarpeen mukaan aina 24/7 asti
Service Desk tuki- ja palvelupyyntöjen käsittelyyn yhden kontaktipisteen kautta
Ratkaisuiden ylläpito- ja jatkokehitystyöt (tuntipohjaisesti tai ennakoitavalla palveluvarauksella)
HiQ Teams – Jatkuvan palvelun toimisto pilvestä
Ajantasainen näkyvyys tuen ja kehityksen tiketteihin
Yhdenmukaiset työtavat ja työmallit sekä raportointikäytännöt
Ajantasainen dokumentaatio läpinäkyvästi
Monitorointi ja raportointi-ratkaisut
Tukipaketimme yhdistävät tuotannon varmuuden ja palvelujen jatkuvan kehittymisen. Olemme räätälöineet tukipakettien sisällön
Mobiilituki - Mobiili ei ole vain yksi kanava. Mobiilituella varmistat mobiilisovellusten jatkuvan toimivuuden eri alustoilla ja laitteilla. Huolehdimme puolestasi myös sovellusten arvosteluiden-, markkinan- ja alustapäivitysten seurannasta.
Verkkopalvelutuki - Verkkopalveluiden ylläpidossa tärkeintä on palveluiden käyttövarmuus ja käyttökokemuksen eheys. Verkkopalvelutukemme mahdollistaa tuki- ja jatkokehitystöiden lisäksi myös palvelun käytön analytiikan suosituksineen, designin hallinnan ja muutosten testauksen.
Integraatiotuki - Toimiva integraatiokokonaisuus mahdollistaa keskitetyn valvonnan ja hallinnan. Integraatiotukemme valvoo tietovirtojen ja prosessien toimivuutta kaikkina aikoina.
Jätä yhteystietosi alla niin kerromme lisää tukipaketeistamme!