Tukipalvelut

Ratkaisun elinkaari ei pääty ensimmäiseen projektiin. Huolehdimme palveluistasi yli 100 asiakkaan kokemuksella.

Varmuutta ja mielenrauhaa tuotannossa

Tuotanto on ratkaisun elinkaaren tärkein vaihe. Toimiva tuotannon tuki- ja ylläpito varmistaa liiketoiminnan jatkuvuuden. Huolehdimme palveluistasi yli 100 asiakkaan kokemuksella, joustavilla palvelumalleilla yhden luukun kautta. Tukipalvelun avulla varmistat resurssien saatavuuden myös projektin henkilöiden siirryttyä uusiin tehtäviin.

Tarjoamme yhteisen ekosysteemin ratkaisun koko elinkaaren ajalle

  • Tuotannon SLA palvelutason ja -ajan asiakkaan tarpeen mukaan aina 24/7 asti

  • Service Desk tuki- ja palvelupyyntöjen käsittelyyn yhden kontaktipisteen kautta

  • Ratkaisuiden ylläpito- ja jatkokehitystyöt (tuntipohjaisesti tai ennakoitavalla palveluvarauksella)

  • HiQ Teams – Jatkuvan palvelun toimisto pilvestä

    • Ajantasainen näkyvyys tuen ja kehityksen tiketteihin

    • Yhdenmukaiset työtavat ja työmallit sekä raportointikäytännöt

    • Ajantasainen dokumentaatio läpinäkyvästi

  • Monitorointi ja raportointi-ratkaisut

Taksini Applikaatio
Taksini Applikaatio

Tukipakettimme

Tukipaketimme yhdistävät tuotannon varmuuden ja palvelujen jatkuvan kehittymisen. Olemme räätälöineet tukipakettien sisällön

  • Mobiilituki - Mobiili ei ole vain yksi kanava. Mobiilituella varmistat mobiilisovellusten jatkuvan toimivuuden eri alustoilla ja laitteilla. Huolehdimme puolestasi myös sovellusten arvosteluiden-, markkinan- ja alustapäivitysten seurannasta.

  • Verkkopalvelutuki - Verkkopalveluiden ylläpidossa tärkeintä on palveluiden käyttövarmuus ja käyttökokemuksen eheys. Verkkopalvelutukemme mahdollistaa tuki- ja jatkokehitystöiden lisäksi myös palvelun käytön analytiikan suosituksineen, designin hallinnan ja muutosten testauksen.

  • Integraatiotuki - Toimiva integraatiokokonaisuus mahdollistaa keskitetyn valvonnan ja hallinnan. Integraatiotukemme valvoo tietovirtojen ja prosessien toimivuutta kaikkina aikoina.

Jätä yhteystietosi alla niin kerromme lisää tukipaketeistamme!

24/7
SLA
100+
Ylläpitoasiakasta
60t+
Ratkaistua palvelupyyntöä vuodessa
Cases

Referenssejä

Xamk
Case Xamk: Elvytyksen opettelua virtuaalitodellisuudessa
LähiTapiola
LähiTapiola selvitti tekoälyn potentiaalin sijoittamisen liiketoiminnassaan
Vierumäki
Vierumäen digitaalinen palvelukokonaisuus
OmaPosti
OmaPosti ei vapise päivitysten edessä
Ylläpidä & Paranna

Ota yhteyttä ja kysy lisää