Näin otat liveshoppailun haltuun omassa liiketoiminnassasi
Live shopping yhdistää myynnin, brändikokemuksen ja datan reaaliaikaisesti ja vetävästi. Head of Digital Commerce Samu Tapanen jakaa neljä keinoa, joilla hyödyt ilmiöstä omassa liiketoiminnassasi.

Live shopping on uusi kaupankäynnin muoto, joka yhdistää reaaliaikaisen vuorovaikutuksen, viihdyttävän sisällön ja ostamisen helppouden, ja tarjoaa siten kuluttajille ainutlaatuisen ja mukaansatempaavan ostokokemuksen.
”Ilmiö on kasvattanut jalansijaa orgaanisesti erityisesti muoti- ja kauneudenhoitoalalla, mutta konsepti hakee muotoaan myös muilla alueilla. Siksi sen liiketoimintapotentiaali on valtava, ja siihen kannattaa tarttua jo nyt”, kertoo HiQ:n Head of Digital Commerce Samu Tapanen.
Tässä siis neljä keinoa, joilla otat liveshoppailun haltuun myös omassa liiketoiminnassasi.