Development
Panosta parempaan asiakaskokemukseen ja kasvata myyntimahdollisuuksiasi. Digitaalisten palveluiden kehitys avaimet käteen-projekteista kokonaisiin konsulttitiimeihin, saman katon alta.
Täyden palvelun digikumppani
Ketterä, kokenut ja kekseliäs kumppani kaikkiin digitalisaation haasteisiin ja mahdollisuuksiin. Täydellinen kokomme tekee meistä sekä turvallisen että aidosti ketterän ja asiakaslähtöisen kumppanin.
Tunnistamme oikeat liiketoimintahaasteet ja ratkaisemme ne tehokkaasti yhdistelemällä teknistä taituruutta, moniulotteista design-osaamista, palvelumuotoilun tärkeimpiä oppeja ja liiketoimintalogiikan syväymmärrystä.
Asiantuntijoidemme monipuolinen kokemus useilta toimialoilta ja laajoista projektikokonaisuuksista mahdollistaa laajan skaalan erilaisia toteutuksia tarpeistasi riippuen, aina asiantuntijapalveluista projektitoimituksiin.
Katamme digitaalisen palvelun koko elinkaaren:
- konseptointi ja suunnittelu
- koodaaminen
- ylläpito, testaaminen ja tietoturvapäivitykset
- integraatiot ja automaatio toimivuuden varmistamiseen
Esimerkkejä palveluista
Vaativien toteutusten verkkopalvelut
Verkkosivua tai sovellusta laajempien kokonaisuuksien, kuten asiointi- tai kanta-asiakaspalveluiden, rakentamisessa tarvitaan useita erilaisia taustajärjestelmiä, jotka integroidaan huomaamattomasti kaiken taustalla. Automaatioiden ja integraatioiden sekä palvelumuotoilun osaamisemme auttaa organisaatiosi digimuutoksen alusta loppuun asti, liittyipä haasteesi verkkokaupan rakentamiseen tai uuden palvelun ideointiin.
- Eritysosaamistamme ovat laajat ja vaativat verkko- ja asiointipalveluiden toteutukset
- Saat meiltä koko palveluelinkaaren aina konseptoinnista suunnitteluun ja teknisestä toteutuksesta ylläpitoon
- Hyvin suunnitellut verkkopalvelut toimivat muiden järjestelmien perustana
- Uusilla, skaalautuvilla verkkopalveluilla parannat ylläpitomahdollisuuksia, vähennät kustannustaakkaa ja pidennät elinkaarta
- Uuden palvelun yhteydessä luotu käyttöliittymäsuunnittelu maksimoi asiakkaidesi käyttökokemuksen ja tekee myynnistä ja asiakaspalvelusta vaivatonta
Kokonaisvaltainen mobiilikehitys
Hyvin suunnitellut mobiilipalvelut toimivat muiden järjestelmien perustana. Uuden palvelun yhteydessä luotu käyttöliittymäsuunnittelu maksimoi asiakkaidesi käyttökokemuksen ja tekee myynnistä ja asiakaspalvelusta vaivatonta. Saat käyttöösi koko mobiiliosaamisemme:
- Räätälöity teknologiaratkaisu, joka huomioi liiketoimintasi tarpeet myös tulevaisuudessa.
- Aiemmin toteutettujen ratkaisujen haltuunotto, tuki ja jatkokehitys
- Proaktiivinen neuvonta, joka huomioi markkinan, tekniikan ja laitteiden jatkuvan muutoksen
- Tarpeisiin skaalautuva ylläpito palvelukatkojen välttämiseen ja tehokkaaseen jatkokehitykseen
- Tukipalvelut, jotta asiat rullaavat myös tuotteen tai palvelun valmistumisen jälkeen
- Parhaat käytännöt ja työkalut
- Koko palveluelinkaari konseptoinnista suunnitteluun ja teknisestä toteutuksesta ylläpitoon
- Nopea ja kustannustehokkaasti skaalautuva, todistetusti toimiva nearshore-malli ja sadat kollegat ympäri Pohjois-Eurooppaa täydentämään paikallisia huippuosaajiamme
Tunnistautuminen ja identiteetinhallinta (IAM)
Turvaa organisaatiosi digitaalinen omaisuus ja data, varmista säädösten noudattaminen ja paranna käyttökokemusta. Tunnistautumisen ja identitaatinhallinnan ratkaisuilla hallitset käyttäjien pääsyä organisaation kriittisiin tietoihin, vähennät tietoturvariskejä, automatisoit pääsynhallintaprosesseja ja teet yksityiskohtaisesta kulunvalvonnasta ja auditoinnista mahdollista.
Hyvin toteutettu identiteetin ja pääsynhallinta helpottaa yhteistyötä organisaation ulkopuolisten käyttäjien kanssa ja tehostaa toimintaa, sillä se vähentää verkkoihin pääsyn hallintaan tarvittavaa vaivaa, aikaa ja rahaa.
Suosituimmissa ratkaisuissa keskeiset asiat on ratkaistu tietoturvallisesti, luotettavasti ja huolella testatusti – miljoonat käyttäjät ja kirjautumiset varmistavat tämän markkinapaineen kautta.
Hyväksi todettuja ratkaisujamme:
- Paikalliset on-premise-ratkaisut asennetaan ja niitä hallitaan paikallisesti yrityksen palvelimilla.
- Pilvipohjaiset Cloud-ratkaisut hostataan pilvessä ja niitä hallinnoi kolmas osapuoli.
- Hybrid-hallintaratkaisut yhdistelevät luontevasti kahta edellistä luontevasti.
- Erikoistuneet IAM-ratkaisut tietyille toimialoille ja käyttötapauksille.
Olemme IAM-ratkaisuissa alusta-agnostikkoja. Hyödynnämme tarpeidesi ja preferenssiesi mukaisia ratkaisuja isojen pilvipalvelutarjoajien repertuaarista (Azure, AWS, GCP) tai puhtaasti IAM:iin keskittyviltä palvelutarjoajilta (Auth0).
IAM-tarpeiden ratkominen alkaa tyypillisesti tarvekartoituksella, jossa selvitetään, keitä kaikkia tunnistautuminen koskettaa, miten vahva tunnistautuminen vaaditaan sekä mitä erilaisia rooleja ja valtuuksia täytyy luoda. Tarvekartoitusta seuraa teknologiavalintojen arviointi, vaihtoehtoisten ratkaisujen pisteytys ja valinta, teknisen toteutuksen ja käyttäjätilien migraation suunnittelu sekä toimeenpano ja seuranta.
B2B-tarpeet ovat usein suurempia ja monimutkaisempia kuin B2C-tarpeet. IAM -järjestelmissä on tyypillisesti pienempi määrä käyttäjiä, joilla on monimutkaisemmat valtuutus- ja todennusvaatimukset, kuten monitasoiset hyväksynnät ja roolipohjainen kulunvalvonta. B2B-puolella voidaan myös tarvita edistyneempiä integraatioita kolmannen osapuolen järjestelmiin.
Kuluttajaliiketoiminnassa fokus on enemmän asiakaskokemuksessa ja helppokäyttöisyydessä. IAM -järjestelmissä on yleensä suurempi määrä käyttäjiä, joilla on yksinkertaisemmat todennus- ja valtuutusvaatimukset, kuten sosiaalinen sisäänkirjautuminen ja peruskäyttäjän pääsynhallinta.
Kattavat testauksen ja laadunvarmistuksen palvelut
Kattavat testauksen ja laadunvarmistuksen palvelut koko projektin tai hankkeen elinkaaren ajaksi. Kauttamme saat testauksen ja laadunvarmistuksen asiantuntijoita projekteihin tai osaksi kehitystiimejä.
Mitä varhaisemmassa vaiheessa pääsemme kyytiin, sen parempi: tarjouspyynnöt, tarjoukset ja sopimukset pitävät kaikki sisällään laatuvaatimuksia antamaan suuntaviivaa tulevaa työskentelyä varten.