HiQ

Sähköisten asiointikanavien kehityskumppanina eräälle Pohjoismaiden suurimmista TV-yhtiöistä

HiQ:n ja Telian kumppanuuden avulla Telia voi palvella asiakkaitaan entistä paremmin ja asiakaslähtöisemmin

Telia on muutamassa vuodessa kasvanut perinteisestä teleoperaattorista nykyaikaiseksi media- ja teknologiayritykseksi. Telia on tänään yksi Pohjoismaiden suurimmista TV-yhtiöistä ja yksi Suomen johtavista yrityksille ICT-palveluja tarjoavista kumppaneista.

Vuonna 2019 Teliassa uudistettiin digitaalisia palveluita osana Telian New Generation Telco -strategiaa. Telia etsi tuolloin uusia ammattitaitoisia digitaalisten palveluiden kehityskumppaneita – ja iloksemme HiQ Finland pääsi mukaan.

Yhteistyötä digikehityksen eri osa-alueilla

Yhteistyö käynnistyi Telian B2B sähköisten asiointikanavien kehityksessä fronttikehityksen tiimoilta. Seuraavaksi yhteistyö laajentui Designiin ja HiQ oli mukana myös Telia City Vitality Insights (CVI) sovelluksen jatkokehityksessä sekä palvelumuotoilun että UX Designin osalta. Nyttemmin yhteistyö on vakiintunut sähköisen asiointikanavakehityksen eri osa-alueille.

Mutkatonta yhteistyötä luotettavasti ja nopeasti

HiQ näyttäytyy meille luotettavana kumppanina, jolla on osaavat tekijät digitaalisen kehityksen alueella. Yhteistyö HiQ:n kanssa on ollut mutkatonta ja saamme heiltä aina tarvittaessa nopeasti tukea. He ovat tuoneet asiantuntijayhteisöihimme paljon arvokasta tietoa myös webinaarien ja koulutusten muodossa. Koemme, että HiQ:n ja Telian kumppanuuden avulla voimme palvella asiakkaitamme entistä paremmin ja asiakaslähtöisemmin”, telialaiset kommentoivat.

Merkityksellistä asiantuntijatyötä ja osaamisen kehittämistä

Asiantuntijoille tärkeää on päästä tekemään heitä aidosti kiinnostavia projekteja ja tuottaa osaamisella lisäarvoa asiakkaan liiketoiminnalle. ”Yhteistyö Telian kanssa on ollut erittäin antoisaa ja asiantuntijamme ovat viihtyneet loistavasti Telialla. Työ on koettu merkityksellisenä ja monille on ollut tärkeää päästä samalla kontribuoimaan yhteen toimialan merkittävimmistä digitransformaatioista”, HiQ:n Key Account Manager Jenni Hyvärinen kommentoi. ”Osana Telian kumppanuusohjelmaa olemme myös päässeet ammentamaan omaa keihäänkärkiosaamistamme Telian väelle. Matkan varrella olemme käyneet puhumassa esimeriksi miten luodaan kokonaisvaltaista elämyksellisestä designia, puheohjautuvia käyttöliittymiä sekä millainen on käyttöliittymien renessanssi”, Jenni jatkaa.

Voimmeko auttaa sinua digitaalisten palveluiden muotoilussa ja kehityksessä? Ota yhteyttä, niin jutellaan lisää:

Jenni Hyvärinen,+358 400 424 815

Jenni Hyvärinen
Key Account ManagerJenni on digitaalisen craftmanshipin ja asiantuntijatyön sanansaattaja joka haluaa auttaa asiakkaitaan heidän digitalisaatiohaasteissaan ja luoda lisäarvoa asiakkaan liiketoiminnalle.jenni.hyvarinen@hiq.fi
Yhteys

Ota yhteyttä ja kysy lisää