HiQ kehitti uuden digitaalisen kanta-asiakaskonseptin, jonka avulla nykyiset muovikortteihin tai sähköposteihin tukeutuvat kanta-asiakasohjelmat saavat uutta nostetta.
Yhä useammin muovikortti jää kotiin ja sähköpostiviestintä jää avaamatta. Digitaalisella mobiiliratkaisulla asiakas mm. todistaa kanta-asiakkuutensa liikkeessä ja verkossa, vastaanottaa personoidut tarjoukset luontevasti ja voi aina tarkastaa bonussaldonsa.
”Havaitsimme asiakkaillamme tarpeen uudenlaiselle kanavalle, joka haastaa ja tehostaa monien yritysten digitaalisen markkinoinnin spendiä”, kertoo konseptista vastaava HiQ:n Jonas Pomoell. Esim. Gartnerin CMO raportti raportoikin digitaalisen kanavan merkityksen kasvusta niin, että jopa 72,2 % markkinointibudjeteista 2021 käytetään digitaaliseen markkinointiin.
Digikantis-konseptissa tuodaan uudenlainen kohdennetumpi digitaalisen markkinoinnin kanava yrityksen markkinoinnin työkaluksi. Konsepti määrittää tietyn joukon ominaisuuksia, mutta ei rajoitu niihin vaan mahdollistaa täydellisen räätälöinnin. Ratkaisu rakentuu yrityksen nykyisten työkalujen ja prosessien päälle, jolloin käyttö on tuttua ja ymmärrettävää niin sisäisesti kuin asiakkaillekin. Lisäksi hyödyntämällä olemassa olevaa infrastruktuuria ja moderneja mobiilikehitysteknologioita toteutuksen kustannus saadaan pidettyä tiukasti kurissa. Tarpeen vaatiessa Frends-integraatioalustaa voidaan hyödyntää projektin ketteröittämiseen entisestään.
Myös brändin oikeanlainen näkyvyys ja visuaalisuus on tärkeä osa asiakaskokemusta. Niistä vastaakin HiQ:n palkittu, tänäkin vuonna kolme RedDot-palkintoa kaapannut design-tiimi. Yksi RedDoteista olikin juuri Levi Resortin sovellus, jossa kanta-asiakasohjelma on tärkeässä roolissa.
Jos tiedät kanta-asiakasohjelman, mikä kaipaisi tuoreuttamista tai lisää tehoa, ota yhteyttä tai lue lisää: HiQ Finland - Monipuolinen digitaalinen kanta-asiakkuus asiakkaidesi puhelimeen
Kiinnostuitko? Ota yhteyttä Jonakseen:
Jonaksella on yli 10 vuoden kokemus mobiili- ja ohjelmistokehityksestä.