S-Pankki integroi Frends:llä

S-Pankki teki Integraatiot, prosessiautomaatiot ja APIt Frends:llä kustannusten ollessa kolmannes aiempaan ratkaisuun verrattuna.

S-Pankki integroi FRENDS:llä
S-Pankki integroi FRENDS:llä

S-Pankki mahdollistaa digitalisaation ja automaation Frends-integraatioalustalla

S-Pankki on nopeasti kasvava pankki, joka palvelee noin 3 miljoonaa asiakasta. S-Pankki on kasvanut varsinkin mobiilipankkinsa kautta: S-Pankin mobiiliapplikaatio on ainoa suomalainen applikaatio, joka yhdistää pankin ja jälleenmyyjän toisiinsa.

S-Pankki - Appi älykellossa
S-Mobiili ranteessa
S-Pankki - Appi älykellossa
S-Mobiili ranteessa

S-Pankin integraatioissa haaste oli vanhahtava ja epästabiili integraatioalusta. S-pankki halusi uuden, integraatiokehittäjän näkökulmasta tehdyn integraatioalustan ja valitsi Frends:n. S-Pankin omat DevOps-tiimit käyttävät Frends-integraatioalustaa ketterien minipalveluiden ja prosessiautomaatioiden toteuttamiseen.

69%
Vähemmän virheitä
99%
Lisääntynyt läpinäkyvyys
67%
Pienemmin kuluin

Asiakkaan ympäristö on vakaampi kuin ennen kolmanneksella aiemmista kustannuksista. Samalla ratkaisujen laatutaso on noussut. Laajan verkkokatkon yhteydessä Frends:llä julkaisut palvelut jatkoivat toimintaansa - jopa ilman yhteyttää Frends:n ytimeen. Yhteyksien palatessa Frends jatkoi toimintaansa ilman palvelukatkoja.

Frends-integraatioalustassa yhdistyvät tekninen luotettavuus sekä ketteryys ja joustavuus, jotka mahdollistavat vastamaamisen nopeasti muuttuviin liiketoimintatarpeisiin.

CIO

Jan Kortesalo

HiQ Finland on toteuttanut myös S-Mobiilin sekä on mukana toteuttamassa yhdessä S-Pankin omien kehittäjien kanssa Frends-integraatioita.

Lisää

Tästä projektista

Antti Toivanen
Frends integraatiopalvelutantti.toivanen@hiq.fi+358 40 715 1935